iCabrera #75 - Abril 2020

Cabrera i 19 Butlletí d’informació municipal de Cabrera de Mar #75 ABRIL 2020 El consistori reclama una millora del servei a Endesa Representants municipals es trobaven amb representants de l’elèctrica per tractar sobre els darrers problemes de subministrament D esprés del tall del subministra- ment elèctric durant 72 hores provocat pel temporal Glòria, representants de l’Ajuntament de Ca- brera de Mar es reunien amb respon- sables tècnics d’Endesa Distribución per tal de tractar-hi sobre la millora del servei al nostre municipi. Aquests últims es van disculpar i van oferir als primers diversos contactes per a millo- rar la comunicació entre l’Ajuntament i la subministradora elèctrica. Durant la reunió es va tractar també sobre qües- tions relacionades amb la infraestruc- tura de la companyia al municipi. Cal dir que, abans de la trobada, Endesa ja havia realitzat millores com el re- forç de l’estació transformadora que alimenta els sectors amb més proble- mes de subministrament. Finalment, cal destacar la xerrada promoguda per l’Ajuntament amb l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor (OCIC) per a informar sobre els tràmits a realitzar per a reclamar les compensacions per aquesta qüestió. l

RkJQdWJsaXNoZXIy NTAxOTg=