iCabrera #83 - Abril 2022

Cabrera i 5 Butlletí d’informació municipal de Cabrera de Mar #83 ABRIL 2022 Canvis al Govern Municipal E l passat 7 d’abril, el regidor d’ERC Carles Munné, presentava al PleMunicipal la renúncia als seus càrrecs per motius personals. En espera que s’incorpori la persona que hagi de prendre’n possessió en el seu lloc, l’equip de govern ha reestructurat les seves competències: així, l’alcalde, Jordi Mir, assumeix la regi- doria d’Urbanisme i traspassa la d’Hisenda a Sergi Teodoro, qui també assumeix la d’Equipaments i, al seu torn, traspassa la de Participació Ciutadana a Òscar Fernández. Podeu consultar l’actual cartipàs municipal a la pàgina 3. l La sortida del regidor Carles Munné suposa una reestructuració de les responsabilitats E ls cabrerencs i les cabrerenques han tornat a mostrar una alta satisfacció amb el conjunt dels serveis municipals: així es desprèn de l’última onada de consultes realitza- des i que, en aquesta ocasió, assolia una participació molt elevada, amb un total de 755 enquestes registrades. En el seu conjunt, les notes obtingudes situen la feina feta entre el notable i l’excel·lent. Pel que fa a les valoracions obtin- gudes, destaquen especialment les dels espais públics i equipaments: en aquest àmbit, la nota més alta és la que fa referència al manteniment i la neteja de les instal·lacions del camp de futbol, amb un 9,93, mentre que la Biblioteca Ilturo se situa en un 9,53 i el Casal de la Gent Gran El Castellet, en el 9,54. BONA NOTA TAMBÉ A L’ATENCIÓ El personal municipal que atén les ne- cessitats ciutadanes també ha rebut una molt bona valoració: en aquest sentit, destaquen el servei i l’atenció prestats al castell i al cementiri, amb un 9,89, i el servei rebut al camp de futbol, amb un 9,51, o a l’institut es- cola, amb un 9,28. Per la seva banda, l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) rep una nota de 9,65 pel que fa al tracte que dispensa i de 9,62 per la resposta donada en la gestió. La darrera enquesta de satisfacció duta a terme ha comptat amb 755 consultes La ciutadania situa entre el notable i l’excel·lent els serveis municipals Les valoracions destaquen especialment els espais públics i equipaments pel seu manteniment i neteja Una altra qüestió molt ben valora- da a les enquestes és la del manteni- ment i la neteja: pel que fa als espais públics en el seu conjunt, rep una nota de 8,45, mentre que el manteniment de l’institut escola obté un 8,21 i el del camp de futbol, un 8,12. l

RkJQdWJsaXNoZXIy NTAxOTg=