iCabrera #70 - Gener 2019

Cabrera i 5 Butlletí d’informació municipal de Cabrera de Mar #70 GENER 2019 Els serveis prestats des de l’Ajuntament obtenien aquest passat 2018 una valoració mitjana de 8,6 Bona valoració de la ciutadania als serveis municipals M és de 700 persones han va- lorat els serveis i l’atenció que presta l’Ajuntament de Cabrera de Mar a través del disposi- tiu que ha recorregut diversos equi- paments municipals al llarg de l’any passat. En concret, s’oferia la possibili- tat de puntuar del 0 al 10 un total de 13 indicadors diferents amb l’objectiu d’avaluar i millorar la feina municipal, i la ciutadania ha mostrat un alt grau de satisfacció en posar-los una nota mitja- na de 8,61. ELS RESULTATS Pel que fa als diferents paràmetres que s’han tingut en compte en aquest estu- di, destaca com a servei millor valorat l’atenció que s’ofereix des de la recep- ció de l’ajuntament, que ha estat pun- tuada amb un 9,59. En aquest mateix sentit, també destaca la percepció del temps d’espera abans de ser atesos/ es en aquest espai, que ha rebut una qualificació de 9,30, o la valoració per la resposta obtinguda en la realització de gestions i tràmits, que arriba al 8,40. També es troba per sobre del 9 el servei de casal per a la gent gran del municipi, El Castellet: la neteja i el manteniment d’aquest equipament municipal ha re- but un 9,29, mentre que els serveis que s’hi ofereixen se situen en un 9,26. Per sota de l’«excel·lent», però tam- bé amb una valoració de «notable», podem trobar el Centre Cívic Pla de l’Avellà, que assoleix un 8,66 pel que fa a la satisfacció pel servei que ofe- reix, mentre que la puntuació dona- da a la neteja i al manteniment de les instal·lacions arriba al 8,33. Continuant amb els equipaments municipals, la Bi- blioteca Ilturo obté una nota de 8,59, mentre que el campde futbol és valorat per les persones usuàries amb un 8,58 pel que fa a la neteja i al manteniment i amb un 8,39 quant al servei rebut. Tanca la llista, encara dins de la quali- ficació de «notable», el pavelló munici- pal, amb un 7,90 per al servei i un 7,02 per a l’estat de les instal·lacions. LA NETEJA DE LA VIA PÚBLICA Més enllà dels equipaments munici- pals, la consulta realitzada també in- clou la valoració de la neteja i l’estat en general del municipi. Aquest as- pecte rep també una molt bona con- sideració per part de la ciutadania, que li dona una nota de 8,37. Des de l’Ajuntament es realitzen de manera periòdica aquest tipus de consultes als cabrerencs i les cabrerenques per tal de conèixer de manera més precisa quin és el seu grau de satisfacció amb la feina que realitza. l L’atenció que s’ofereix a la recepció de l’ajuntament és el servei més ben valorat

RkJQdWJsaXNoZXIy NTAxOTg=