iCabrera #80 - Juliol 2021

Cabrera i 5 Butlletí d’informació municipal de Cabrera de Mar #80 JULIOL 2021 Tornen a millorar els indicadors de seguretat del municipi Baixen tant els delictes com els accidents de trànsit registrats a la nostra població L a celebració d’una nova trobada de la Junta Local de Seguretat aquest passat 13 de maig ser- via per a posar de manifest una nova millora generalitzada en les dades de seguretat. Entre aquestes —concre- tament, les aportades pels Mossos d’Esquadra i relatives al període com- près entre l’abril del 2020 i el març del 2021— destaca la reducció del 47,3 % en els robatoris als domicilis. També experimenten una caiguda els roba- toris a l’interior de vehicles (-38,5 %) o els furts (-22,5 %). Paral·lelament, des- taca l’increment del 17 % en la resolu- ció dels delictes, amb un augment del 70 % de les detencions realitzades per la Policia Local. LA COVID-19 La pandèmia ha suposat l’aplicació de diverses restriccions en la mobili- tat de les persones. Així, entre Mossos d’Esquadra i Policia Local, s’han inter- posat 442 denúncies administratives per infracció de la normativa. Finalment, cal destacar el reforç de les plantilles amb la incorporació de 15 nous agents en el darrer any a la prefectura de Mossos d’Esquadra. l En total, s’han interposat 442 denúncies administratives relacionades amb les restriccions establertes per la pandèmia L a fins al moment regidora deGent Gran, Esports i Mobilitat, Montser- rat Sala i Martín (JuntsxCat), ha presentat la seva renúncia a l’acta de regidora per motius personals i serà substituïda en el seu càrrec per Òscar Fernández i Cuñado, qui s’incorporarà al Grup Municipal de Junts i assumirà les mateixes competències de Sala i Martín a l’equip de govern a més de la Regido- ria de Joventut. l Relleu al Govern municipal Els tràmits presencials amb l’Ajuntament, amb cita prèvia T otes aquelles persones que vulguin realitzar un tràmit presencial amb l’Ajuntament de Cabrera de Mar ho han de fer sol·licitant-hi cita prèvia per correu electrònic (a info@cabrerademar. cat ) o telefònicament (al 93 759 00 91) dins de l’horari d’atenció al pú- blic, de les 8.30 a les 14.30 hores. En la sol·licitud de cita s’ha d’indicar el tràmit que es vol realitzar per tal que el personal municipal pugui avançar en la preparació de la documentació necessària. La voluntat és oferir una atenció més àgil i personalitzada a la ciutadania. l

RkJQdWJsaXNoZXIy NTAxOTg=