iCabrera #84 - Juliol 2022
Cabrera i 11 Butlletí d’informació municipal de Cabrera de Mar #84 JULIOL 2022 Prova pilot del servei de bus nocturn C oincidint amb la fi del curs, l’Ajuntament va posar en marxa per primer cop un servei de bus nocturn per a connectar prop d’una vinte- na de joves de la vila directament amb la zona d’oci de Mataró en 20 minuts. La voluntat del consistori és repetir aquest servei en dates assenyalades com la Nit de Cap d’Any, amb l’objectiu d’oferir al jovent una alternativa de des- plaçament que els permeti gaudir de la festa sense preocupacions. l L’Ajuntament encarrega un estudi de mobilitat urbana sostenible E l consistori, a través del Catàleg de Serveis de la Diputació de Barcelona, ha encarregat una in- vestigació sobre mobilitat urbana sostenible al municipi. L’objecte d’estudi seran les xarxes de mobilitat exis- tents al municipi, tot i que també es revisaran les al- ternatives de desplaçament per a aquells fluxos de persones que més utilitzen el vehicle motoritzat per moure’s. Les possibles actuacions que poden derivar-se de la recerca són la gestió de l’aparcament de la platja o una revisió de la connexió a peu, en bicicleta i amb trans- port públic entre el nucli històric i el Pla de l’Avellà. l S’adjudiquen els treballs de manteniment de les franges forestals de protecció L’ Ajuntament de Cabrera deMar ha adjudicat recentment les tasques d’execució dels pro- jectes de franges forestals de protecció del nucli urbà i de la urbanització de Sant Joan de Munt. Les actuacions a l’àmbit del centre urbà abastaran unes 17 hectàrees (ja n’hi ha 10 d’adequades), amb un cost de manteniment de 12.500 € bianuals a càrrec de l’Ajuntament. Per que fa a la franja de Sant Joan de Munt, s’hi treba- llarà sobre 1,7 hectàrees, amb un cost de manteniment de 1.240 € que també abonarà bianualment el consistori. El pressupost dels treballs és de 52.405,10 €, dins d’un termini d’execució de nou setmanes i una garantia de dotze mesos. El projecte d’adequació compta amb una subven- ció de 50.000 € euros de la Diputació de Barcelona. l
RkJQdWJsaXNoZXIy NTAxOTg=