iCabrera #81 - Octubre 2021

Cabrera i 9 Butlletí d’informació municipal de Cabrera de Mar #81 OCTUBRE 2021 D e manera periòdica, l’Ajunta- ment de Cabrera de Mar ofe- reix a la ciutadania la possibi- litat de valorar l’atenció que rep. Ho fa a través d’una enquesta de satisfacció per a poder avaluar el servei municipal i, en cas que calgui, fer-hi les modifi- cacions necessàries per a millorar-lo. La darrera enquesta realitzada amb aquest objectiu ha tornat a mostrar una valoració molt positiva de la tasca desenvolupada pel consistori, ja que la major part de les notes obtingudes es- tan al voltant del «notable». LES VALORACIONS Amb les restriccions de mobilitat que ha provocat la pandèmia, l’atenció te- lefònica s’ha consolidat com una de les principals eines de contacte amb l’Administració local. En aquest sentit, destaca la valoració de 7,39 punts ator- gada per la ciutadania a aquest servei, la qual es completa amb els 6,81 punts pel que fa al temps d’espera. Més enllà de l’agilitat amb què s’atén els veïns i les veïnes, un altre dels fac- tors tinguts en consideració és la quali- tat de la resposta que obtenen. Aques- ta també assoleix bons registres: les persones enquestades valoraven amb un «bé alt» —concretament un 6,70— la seva satisfacció a l’hora de realitzar gestions o tràmits, mentre que la nota pujava fins al 7,29 quan la seva consulta era per a demanar informació. Entre les millors notes de l’enquesta es troben les atorgades, d’una ban- da, a l’equip humà amb què compta l’Ajuntament de Cabrera de Mar, que ha rebut la qualificació d’«excel·lent» amb un 9,15, i, de l’altra, a la neteja i el manteniment del municipi, que assolia el «notable» amb 7,74 punts. l L’enquesta anual elaborada per l’Ajuntament torna a mostrar un alt grau de satisfacció La ciutadania valora amb un 7,74 la neteja i el manteniment de la via pública, mentre que la plantilla municipal assoleix un 9,15 La ciutadania valora amb un «notable» els serveis municipals

RkJQdWJsaXNoZXIy NTAxOTg=